Hamileliğimi öğrendiğim günden beri psikolojim bozuldu kızlar ben daha önce bir düşük yaptım 7+2 de kalp atışını duyduk duyana kadar korku içindeydim ya düşerse diye şimdi de iki hafta sonra ikili tarama testim olacak 9+2 haftalık hamileyim bu seferde aklımda deli sorular ya kalbi durmuşsa diye telaş içindeyim iyice psikolojim bozuldu iki gün önce sanki karnımın şişi inmiş gibi hafif kasık ağrısı oluyor ve göğüs hassasiyetim mide bulantılarım hafifledi acaba psikolojikmi böyle hissediyorum ya ne kadar zormus böyle hissetmek nolur bana bir akıl verin yoksa stresten ölecem😱😱