Aygul01 Karar veremeyince hep şunu derim “Az eşya, çok mutluluk” 😊 Ben en az yer kaplayan, en pratik olanı almak isterim. Yani bebeği balkona güneşe çıkarırım onla, mutfakta yanımda durur, hem de içinde uyuturum diye düşündüm. 6 aydan sonra direk montessoriye geçeceğim. Küçük olanlardan alacağım yatak odamız için. Yere yakın olur. Emekleye emekleye gider yatar yavrum 😇 Sonra da odasına koyarız dedik