_Aysegul_ Merhabalar 21 haftalık hamileyim oğlum olucak allah nasip ederde kardeşim gül koparmış bahçeden kokladım burnumu degdirdim annem sakın koklama elini sürme dedi ellerimi hemen yıkadım bebekde gül lekesi olurmuş yaşayan bilen varmı acaba inşalah batıl inançtır ☹️☹️
Fts2020 _Aysegul_ ay ilk defa duyuyorum böyle bişeyi inş öle bir sey yoktur daha dün iki poşete yakın gül topladım gül suyu yapmak için😃😃
Bebekbal _Aysegul_ canım bende batıl inanç ama görümcem var daha küçük,kayınvalidem gül koklamış elini hözüne sürmüş çok pişman oldum o zman diyo farketmiş ama iş işten geçmiş.Şimdi güller çıkarlen görümcemin gözünün üstü tatlı bi renk alıyo ben çok beğeniyorum😂kayınvalide o yaptığından olduğunu söylüyor ama sonra heçiyor
Topraksmom _Aysegul_ ben de yasemin çiçeği koklamistim o haftalarda , çok mantıklı gelmiyor ama eşimde 2 adet doğum lekesi var biri alnının yaninda kayınvalidem kayınvalidesinin evinde sormadan havuç yemiş ve alnını kaşımış her havuç mevsiminde kızarır eşimin alnının yan kısmı şekli de aynı havuç , 2.si ise göğsünün altında küpe çiçeği var kayınvalidem inanmamış çıkmaZ ya diye denemiş birinin bahcesinden küpe çiçeği koparıp göğsünün altına sıkıştırmış eşimin de aynı yerde var 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ yani bilemiyorum tesadüf mü nasıl oluyor anlamadım 🤭😂
Dunyam28 _Aysegul_ Lütfen böyle bilim dışı hurafelere inanmayın, yıl olmuş 2020 size mantıklı geliyor mu bu tarz şeyler
MKB Gülü ben de duymuştum 😀 Bir de ciğeri kanı elleyip nerene dokunursan orda lekesi olur çocuğun diyorlar 😀
Deletedmom021 _Aysegul_ gülü koklamayan varmı 🤷hepimizde gül lekesi olması gerekiyor bencede batıl inanç🤗
Burcu3509 Annem bende ciğer doğramış, göbeğini kaşımış benimde göbeğimde var. Banada ciğer, gül, çilek ve zeytine dokunma dediler, çilek yedim zeytin de öyle 🤦♀️😅😅 Biliyorum artık.