Kızlar öncelikle hepinize sağlıklı doğumlar diliyorum ben 21.haftadayım baştan beri hep çift yumurta ikizi denildi hatta 7.haftada lekelenme sebebiyle peritenolojide öğrenmiştim ikiz olduğunu çift kese çift yumurta denilmişti küçük bir ilçede otutuyorum ve devlet hastanesine gidiyorum burdada sadece acil hastalara bakılıyor 19.haftada gittiğimde doğum doktoru ikiz diye acildeki peritenoloğa yönlerdidi ve peritenolog incelerken tek plesenta var dedi anlayamadım o andada sormayı unuttum eve geldikten sonra aklımda deli sorular şimdi benim ikizlerim tek yumurta ikizimi veya çift yumurta ikizi olup tek plesentadan beslenebiliniyomu iki hafta sonra detaylı randevum var ama çok merak ediyorum bilgisi olanlar bilgilendirirse çok sevinirim🤗