Nurgul_01 Kızlar 33+1 günlük gebeyim. Dün akşam dan bu yana alt tarafta canımı acıtacak derecede ağrı var. Normal midir yürürken bile yürütmüyor ağrı 😥😥
Merbe61 Nurgul_01 çatı agrisinda mi bahsediyorsunuz acaba yatakta sağa sola dönerken yada yürürken bendede oluyor ama çok siddetli değil yuruyemiycek kadar değil sadece hissediyorum bende 28haftakigim gidince sorucam doktora bende ne ağrısı diye
Pankek Nurgul_01 32. Haftadayım. Bende de var. Ayva göbeğim ağır geliyor sanmıştım. Ama oluyormuş. Yan yatıyorum yastıkla geçiyor
mrvky34 Kizimdada vardi bundada var. Cati agrisi. Donerken yururken kalkarken cok agri yapiyor. Yururken bi sure sonra yurutmuyor. Doguma kadar gecmedi maalesef
Nurgul_01 Bende uzanp uyuyunca geçti şimdi. Hepiniz sağolun. Bende ilk gebeligimde yasamadim.2. Gebeligimde oldu işte böyle ağrı inşallah geçer 😥