Kızlar merhaba. 23+0ım. Hamileliğim öncesi de kilolu olduğum için çok terlerdim ve iç çamaşırım genelde ıslak olurdu. Şimdi de arada baktığımda baya ıslanmış oluyor. Daha geçen hafta gittim suyum çok normaldi. Ama tabi hamilelik nedeniyle şüphe duyuyorum hep. Acaba suyum mu diye.. sizde de böyle oluyor mu? Acaba ter ya da idrar kaçırma olabilir mi ki?