D-M Baharbebek ben 12 haftalık oldum ama yaptırmadım yaptırmayı da düşünmüyorum. Doktorum yüzde 35 hata payı olduğunu söyledi. Sonuç ne çıkarsa Allah’tan gelene razıyım dedim zaten bir tedavisi de yokmuş. Detaylı ultrason yaptıracağım 😊
Halime2019 Baharbebek bende daha yaptırmadım ama öyle bi kesin gün yok 11 -14 haftalar arası yaptırılıyor diye biliyorum
HilalG Baharbebek ben 12+6 haftaydı gittiğim de gün olarak fark etmez sanırım ama haftasını kaçırmayın 11-14 haftaları arası yazıyor internet de
Turkerg Doktorum kotu bir sey cikarsa ve aldirmayacaksaniz yaptirmayin dedi. Allah korusun boyle bir dusuncem de yok zaten. Doktorum emsey hastanesindeki doktor. O yuzden yaptirmicam
Siahar Ben yaptırdım orta derece riskli çıktı çok üzüldüm fetal dna tapyırdık şimdi dönücü bekliyorum.
Yaren- Aynen öyle canım yaşı büyük olanlarda farklı sonuclar bile cıkarıyor test ben o durumu kaldıramıyacagımı düşündügümden yaptırmadım aldırmayı düşünürseniz canım yaptırabilirsin
Rabia95 Baharbebek ben 12+1’im perşembe gidip yaptırıcam inşallah. Rabbim korusun bi sıkıntı varsa da bilip kendimi hazırlamak isterim. Rabbim hepimize sağlıklı, hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🙏🏻