Fuliaa90 ya benim sorunum şu bi de. Betam 8213 tü pazartesi bugün kese 4 haftalık boyutunda. Bu betaya göre nasıl oluyo anlayamadı. Oyuzden tekrar kan vericem gece 😔 inşallah sağlıklı bi gebeliktir. Bi düşüğüm olmuştu 2 ay önce oyuzden aşırı bi tedirginim. Ama nasip