Bende 38+3 um asla gelme belirtisi yok ara ara ağrılarım oluyor bir ümit işte geliyor diyorum fake atiyor. Kanala da giemedi sanırım daha içeride fink fink tekmeler sallıyor. Hurma da yedim tarçınlı suda içtim. Merdiven ciktim yürüyüş yaptim hergün squat çömel kalk yapiyorum. Gelin görün kızın geleceği yok ,son 1 bck hafta. İns bugun yarin birden gelmeye kalkar