Kvlkgzmerhn yok ikisi için de. Sadece doğumdan önce başlanması gerekiyor ara ara sürmeye, doğumdan sonra yara olmasın diye,onu kastettim. Genelde bu şekilde kullanım tavsiye ediliyor. Benim uçlarında kaşıntı oldu çok fena ve biraz çatladı, 31.haftada hemen iyi geldi. Doğumdan sonra da sürücem. Şu an 33 teyim.