Ta-28 bende umutlanmak istemiyorum ama o çizgi neden orda diye de heyecanlanmıyor değilim🙈 İnşallah canım inşallah duam herkesle Rabbim kimsenin kucağına boş bırakmasın, içinde bizlerinde inşallah. Bu defa bende kayıp yaşamam inşallah sende bana dua et😊