Seyma_kaya Arkadaşlar ben 5 aylık hamileyim eski çatlaklarım var yeni oluşmadı kullanmak istiyorum önerebileceğiniz krem var mi yada doktora mi sorayim
Yldrmbytkn Seyma_kaya ben krem kullanmadım hiç onun yerine doğal yağlar kullandım 37 haftalik oldum göbeğimin alt kısmında 4 çizgi var sadece öyle haritaya donusmedim inşallahta donusmem😂😱
Hayraz Seyma_kaya Valla arkadaşım lierac kullan diyorlar ama ben 30 haftaya girdim vazelin ve arko el kremi sürüp nemlendiriyorum bazenlerimi sırtımı karnimi bu vücut yapınla alakalı bazen en pahalı şeyi sürersin gene de çatlar vazelin şurup hiç çatlamayan da var
SerpilG Seyma_kaya 1. Gebeliğimde lierac kullandım. Şimdi 5 aylık hamileyim başladım yine lierac kullanıyorum
Yldrmbytkn Seyma_kaya Kirpapatyasi aydan sonra falan basladım tatlı badem yağı, hindistan cevizi yağı, zeytin yağı ve e vitamin kapsülünü karıştırıp sürüyordum 30 haftama kadar 37 haftalik oldum diğerini bıraktığımdan beri kati hindistan cevizi yağı kullanmaya başladım hala onu kullanıyorum 🤗
Blgzgrst Ben Johnson’s Baby bebek yağı kullanıyorum. Bi kaç yerde çok iyi nemlendirdiği için işe yaradığını okumuştum. Umarım bi zararı yoktur ve işe yarar. Benim merak ettiğim şey çatlaklar doğuma kadar hiç oluşmasa da doğumdan sonra bir anda çıkabilir mi?
SerpilG Blgzgrst doğumdan sonra olmaz. Ama olmuş çatlağı göremiyorsan doğumdan sonra görebildiğin içindir o. 1. Gebeliğimde heryerime sürdüm göğüs altıma sürmemiştim doğumdan sonra fark ettim çatladığını
Blgzgrst SerpilG ya evet bana da bi ablam kollarının bile çatladığını söylemişti. O yüzden kol bacak göğüs gibi kritik bölgeleri de sürekli nemlendirmeye çalışıyorum. Ürün çok önemli değil sanki. Önemli olan düzenli bir şekilde nemlendirmek.
SerpilG Blgzgrst bencede düzenli kullanmak önemli. Birde diyorlarya krem kullandım ama çatladım bence onun sebebide yeterli kullanmamak yani ben son 2 ay sabah akşam günde 2 kez kullandım ve çatlamadım. Göğüs altıma sürmemiştim altı ondan çatladı