Benim ilk gittiğim doktor da alttan bakmıştı bnm bide düşük tehlikem de vardı doktor çok olumsuz konuştu ben doktorumu degistirdim sonra ki gittiğim doktor normal ultrasonla baktı göremedi sonra 1 hafta sonra bebeği de gördüm kalp atışını da duydum sen içini ferah tut ben elimi karnıma koyup ya şafi çektim sürekli çok dua ettim sende rabbime sığın onu rahmine düşüren rabbim insallah kalp atışını duymayı da nasip eder 🤲🤲