FuatTataroglu ben iki bebek düşürdüm bu üçüncü ve en uzun süren Gebeliğim renksız akıntıdan korkmuyorum çünkü öncekilerdee hep renkli yani kanamalı oldu akıntım o yüzden içini ferah tut ki Gebelikte yükselen hormon seviyemizden ötürü akıntımız hep olacakmıs Renkli olmadıkça rahat ol İnan ki iki bebek kaybettikten sonra deli gibi kustum anlarda
Hatta en sıkıntılı zamanlarımda
Bile çok şükür dedim çok şükür ki hala hamileuim insallah Allah sağlıkla hayırlısı ile Doğum yapmamızı nasip eder ve bu yüzden en önemlisi moral pozitif enerji pozitif düşünce kalbimizi ferah tutalım tedbiri elden bırakmayalım ve takdir tabiki Allah’ın