Sunadg ben kronik haşimato hastasıyım.. değerlerin 2,5 un altına düşene kadar ilaç kullanırsın düştükten sonra da sabit tutmak gerekebilir ilaca devam edersin doğumdan sonra biter gider. Gebelikle oluştuğu için sizde .. her ay takipte olman gerek ilacın doz ayarlamasını öyle yapar doktor .. bebeğe bi zararı olmaz vücudunun üretemediği hormonu dışardan alıyorsun eğer tedavi edilmez değerlerin 20lerin üzerine çıkarsa sorun olabilir . Korkulacak bir şey yok içini ferah tut 🙃