Bayanlar merhaba 33. Haftamdayım ve çok fazla sancım oluyor yaklaşık 15-20 dk sürüyor ve rahmimde de çok fazla ağrı hissediyorum bugün doktoruma gittim ve anlattım nst ye aldı beni ve nst de sancı gördü ilaç verdi haftaya tekrar çağırdı. Korktum baya erken doğma ihtimali olabilirmi doğum sancısı için erkenmi sizce ? Doktorum bişey söylemedi haftaya tam net konuşuruz dedi bilemedim🤦🏻♀️