Ebrulig ben sırt üstü ve sağa yatamıyorum zararlıymış diye çok korkuyorum ama evet düz biraz kendimi yatış pozisyonuna doğru yaptığımda çok hareketleniyor zaten bu ara hep uyuyor kendince düzen yaptı galiba sürekli pozisyon değişiyor ve sürekli sertlesiyor