eylemc merhaba ☺️ Odaları görmedim ama nst ye girdiğim odalarla aynı sanırım tek kişilik duşlu odalar. yarın öğreneceğim kontrolüm var yarın. Özlem hanıma doğum olursa nasıl olacak dedim oda sen doğuma geldiğinde beni ebeler arayacaklar dedi. Ama onuda yarın kesin öğrenir bilgi veririm size burdan ☺️