Hakanmeryem Arkadaslar kola iciyormusunuz ya canim cok cekiyor hamilelik boyunca hic icmedim sizler iciyormusunuz
Yasemin00 Hakanmeryem bir bardak içe bilirsin canım ondan bi şey olmaz bir kereden ben de bir kere içtim
CananAkdag Hakanmeryem çok canın çektiyse iç 1 barsaktan birşey olmaz youtube da kaan kocatepe var anlatıyor bir dinle midemizdeki asit vs coladakinden daha fazlaymış 1 bardaktan ölmezsiniz diyor 😅
saree Hakanmeryem Canım ben hamileyken ara ara içmiştim çünkü yaz ayına denk gelmişti hamileliğim 😋 Bi sıkıntı yaşamadım
Hakanmeryem Hamie oldugumu ogtendigim andan itibaren ne asitli seyler ne sigara nede kafein agizima surmedim canim istiyor 1 bardak icip nefsimi korlesem yeterli ya 1 bardak iciyim o zaman buguj aksam yemeginde tesekkurler canlarim
bilaloguzunannesi Hakanmeryem benimde canım çektiği zaman içiyorum birsey olmaz abartmadıktan sonra 😊
26_26_26ggg Hakanmeryem vala bende aşırı severim normalde gazlı içeçekleri ama çok içmemeye çalışıyorum arada o kadarcıktan da birşey olmaz sanırım 🤪
Betim Hakanmeryem ben daha dün bi bardağı nefes almadan içtim hamileliğim boyunca hiç içmemiştim 😂25 haftadayım bu arada 🤩iyi sabretmişim valla normalde çok severim 😎
Hakanmeryem Betim bende normalde hic sevmem canim istedi ya disari cikamiyorum havayi gunesli gorunce sanki calismisim sicagin anlindada canim cola istiyor 🤭
AybarsMomy Hakanmeryem arada bir içiyorum canım. Eşim başta çok karşıydı hiç içirmedi kavga etti benimle canım istiyor dedikçe. 31 haftalık olduk artık dayanamıyorum çok içim yanıyor dedim dün akşam kendi alıp getirmiş mesela ☺️ ayda iki kere falan içmişimdir