YavuzCagan Hepinize tek tek tesekkur ediyorum icim rahatladi cok sagolun 2 hafta sonra bir sonraki postta kalp atisini duydugumu belirtirim insAllah rabbim herkese nasip etsin ve saglikla kucagimiza almak nasip olsun insAllah ❤❤🤲🤲
Mmmerve123 YavuzCagan acı su dediğimiz gebelik reflüsü olabilir. Bende sık sık yaşıyorum bir çok gebe gibi. Gaviscon kullanıyorum. Doktorum yazdı sizde doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz