Arkadaslar ben daha önceki gebeligim de preklamsi gecirip 1.280 gram bir bebek dünyaya getirdim evet kızım büyüdü cok sükür saglıklı.. Suan 2.ci kızıma hamileyim ve günlük muz, pekmez, tahin ve ceviz karışımı yiyorum hem saglıgı hem kilosu icin sizce faydalı mı? Bu arada bana sorabilirsiniz bebegin haftası geri mi diye hayır geri degil sadece kücük bebege bakmak inanın cok zor oyüzden bunun biraz toplu olmasını istiyorum ama tabi önce saglıgı 💓 (35+1)