Benimdr bazen canim coook cekiyor ve yarim bardak kadar içiyorum. Zararli diyorlar ama anneyede bebegede zarari vardir eminim biz ne yiyip icersek ona da gidiyor tabi diye düşünüyorum. Cok istediginde canim sade maden suyu iciyorum icine limon sıkıp artik havalar isindi zaten icimiz yanıyor :)