Kizlar Bebeğimin kilosu gayet iyi son 2 hafta öncesinde 3300dü.20 günüm var bu çocuk bu gidişle 4ü bulursa nasil dogurcam stresine hatta daha cok sezeryana alirlar korkusuna dusmustum. Ama evdeki hesap carşiya uymadı Aynı kilosunda duruyor 🙄Bu sefer de üzülüyorum açikcası niye almadı diye. Yavaşlaması normalde hiç almaması?Birde suyumuz biraz az ondan olabilir mi.