Cansuuuu35 her gebelik aynı olmuyor, kızıma hamileyken 1 2 hafta bulantım oldu 2 defa da istifra ettim o kadar, şimdi 10 haftalık gebeyim arada sabah bulantılarım oluyor ama yinede rahatım. sağlık ocağındaki hemşiremizden kayıt yaptırdık biz, izlem ve aşılar var ihmal etmeyin bence