Kızlar hamileyken tansıyon sıkıntısı olanlar bi bakabilir mi tansıyonunuz kac cıkıyor cıkınca neyle düşürüyorsunuz tansıyon kac olmalı dun hastanede tansıyonum cıktı bu zamana kadar ilk defa yasadım dusuremediler evde takıp et sıkıntı olursa gel dediler bu arada 39+1 haftalık hamileyim