38mom edaeses doktorum bana kanaman felan olursa gel hemen demisti 35.haftamdaydim bunu dedgnde bi sor doktoruna istersen sende
edaeses Görsel ekleyeceğim ulaştım ama bebek hareketleri normalse ve şu an sancı yoksa takip edin devam ederse hemen ulaşın dedi
edaeses https://imgyukle.com/i/rcgzWc Başına gelen var mı bilmiyorum zaten 1 haftadır çok yoğun sümüksü akıntım vardı bugün de uyandım bu oldu biraz belim ağrıyor regl olacakmışım gibi sadece çok az kanama olduğu için telaş yapmadım
UmaY-34 edaeses aynısı bana da oldu enfeksiyon çıktı canım fitil antibiyotik falan kullandım geçti çok şükür ama ihmal etme enfeksiyon iyi olmuyor gebelikte bir dr. Görün istersen