Arslaan_-_68 özel bir şirkette muhasebeciyim. 4 aylık yasal doğum izni süresince şirketten maaş alamıyorsunuz yani bu ay başından itibaren başladı benim. Yaklaşık 4 ay maaş almayacağım şirketten. Bunun karşılığı olarakta Sgkdan raporum bitince toplu olarak(maaşa göre hesaplanıyor) ortalama 8-10 bin civarı 4 aylık maaşınıza denk gelecek kadar bir tutarı ziraat veya pttde adınıza yatırıyorlar. Doğum parası vsde dahil. O da 300 lira gibi bir rakam emin değilim. Aylık olarak alabilirmiyim diye resmi muhasebeye sormuştum, sgkda şuan az memur çalıştığı için sorun çıkardıklarını söylemişti. Bence aylığa çevirmeliler derhal😞