arkadaşlar bugün doktor kontrolüm vardı 6 haftalık hamileyim doktor bi sıkıntı yok kalp atışını da duyduk sadece kese biraz küçük demişti tedbir amaclı progestan verdi eve gelince af edersiniz lavaboya gittiğimde pembe leke geliyo doktorumu aradım progestan şimdi basal dedi başına böyle birşey gelen olduu mu korkuyorum açıkçası doktor leke kırmızıya dönerse gel yada leke devam ederse gel dedi dua edermisiniz