melisakaraagac Kızlar 5 haftalık hamileyim,çok üşuyorumSizde de oluyor mu bu durum.ne kdar surer bilginiz var mi neden oluyor acaba 🤷♀️
ayseguloks melisakaraagac arada menapoza girmiş gibi yanıyorum üstümdekileri çıkartıyorum arada üşüyorum giyiniyorum 5 haftalığım 😂
Eemmyy ayseguloks ahahahh 😀 bende 8+3 aynen senin gibiyim. Üzerime swit giyiyorum terliyorum sıfır kol giyiyorum. Yarım saat sonra üşüyorum battaniye filan öle oturuyorum😀
melisakaraagac ayseguloks ben korkumdan daha hastaneye bile gidemedim 🙁 eczaneden test aldim pozifif cikti sizce ne zaman gitmeliyim hastaneye.
senemyavas Artık vücudun çok hassas 🥰 çok çabuk üşürsün, çok çabuk sıcaklarsın. Üşütme, koru kendini. Belini kasıklarını koru dikkat et 🌸
Nzehra4654 melisakaraagac doktor bana kansızlık demişti. Ama ben kendimi bildim bileli kansızım garipsemedim yani şuan 18 haftalık olduk hala arada üşümeler yanmalar oluyor. Çok normal içinde insan üretiyorsun 😻 o an nasıl hissediyorsan öyle giyin ve ben ilk dönemde akşamları pekmez içmiştim bayaaa azaltıyordu gündüz üşümelerimi
Nzehra4654 melisakaraagac aaa canım git hastaneye araştır önce tedbirli bir hastane bul kan testi yaptır senin tahminin kaç haftalık
Babyy1S melisakaraagac once saglik ocaginda kan ver orda zaten ne kadarlık tahmin soylerler zaten cok yeniyse kese gorunmez hastane de kan isticek 6 haftayken kese icin gidin derim. 8 haftalık olduk ara ara üşüme geliyor vucut degisime ugruyor bide bebek kandan besleniyor normal yani
melisakaraagac ysmkml benim de once ayaklarim sonra tum.vucudum titriyor sonra bi kizginlik basiyor .
melisakaraagac Nzehra4654 enson adet tarihim 29 martti hesaplarima gore 5 haftaya tekamul ediyor en kisa zamanda gidicem.insallah hastaneye