Burcubalaban Merhaba sizlere bi sorum olacak 10 nisan son adet günüm ama karnımda hafif adet sancısı gibi ağrım var ve göğüslerimde aşırı olmamak üzere ağrım var gecikme yaşamadım ama hamile olma olasılığım sizce var mı test yapmalı mıyım ?
mlsmrtgl Burcubalaban gebelik belirtileri ile regl belirtileri hemen hemen aynı . O yüzden ne olduğunu ayırt etmeniz ancak test ile mümkün .
2_bwbik Burcubalaban erken gebelik testi yapabilirsin normal gebelik testinde çıkmaz erken gebelik testi alman lazım
nisan-23 Burcubalaban adet gününüz ne zaman acaba yaklaştıysa bekleyin gecikirse yaparsınız testi hemde hayal kırıklığı yaşamamış olursunuz
mlsmrtgl Burcubalaban eninde sonunda öğrenmen lazım canım hamileysen doktora gitmen gerekiyor biraz öyle düşün .
Burcubalaban mlsmrtgl daha erken diye de yapmak istemiyorum zaten doktora bile gitsem daha kese görünmez diye düşünüyorum eğer hamileysem bile
Ayca6868 Burcubalaban ben adetime 6 gün kala erken gebelik testi ile öğrenmiştim belirtilerim olduğu için
Ayca6868 Burcubalaban bence yapın bisey çıkmazsa da adetimiz geçtikten sonra normal testlerden alırsınız zaten 4 5 tl bisey
Babyy1S Burcubalaban ben adetime 1 haftakala yaptım o ay icinde hamile kalmisim adet gecmesini de bekleyemedim kimisi cıkmaz falan daha cok erken dese de iki kere yaptım pozitif cikti suan 8 haftalık bnce yaptr normal test al varsa silik de cikabilir
Ayca6868 Burcubalaban geç döllenme değilse çıkar dediğim gibi çıkmazsa da adetin geçince yaparsın bir tane daha ama bende çıkar yani
Melodixxx Burcubalaban regl ve gebelik belirtileri aynı ben hiç belirti yaşamamıştm ama içimde hamile olduğuma dair bir his vardı adetim gecikince test yaparım diyordum ama addetten birgn önce yapıp öğrenmiştm bence bekle benm o zmn bile zor görnmştü çok silikti erken yapıp yanılabilirsiniz