Hayır öyle bir şey yok bende Doruğa gidiyorum ve doğuma gece gündüz fark etmez kendi doktorun geliyor. Ayrıca Embiye Yılmaz bu konu da harika cidden. Hem çok neşeli hem sıkı takip ediyor yormuyor bir şey olursa 15 gün içinde çağırıp ücret aldırmıyor tatlı dilli ve normal doğuma yönlendiriyor güzel güzel her şeyi detaylıca anlatıyor kesinlikle tavsiye ederim. Ben Fatoş hanıma gidiyordum resmen kadından kaçtım. 4. Ayda Embiye hanıma geçtim. Erkek istersende Kemal bey varmış onun methini aşırı duydum.