Burcuyyy Benim de taşınma zamanıma denk gelmişti. Baskı ve düştüm düşecek gibi hissediyordum. kanepeye dik uzanmış ayaklarımı sırt kısmının üstüne kaldırmıştım. Annem karnına elma koyalım kokusundan yukarı çıkar demişti. Normalde yaa saçmalamayın derim ama o an ne olsa tamam diyecek haldeydim.Göbek deliğime elma kabuğu koyduk. Ondan sonra da ne iş yaptım ne kalktım. Birkaç gün yattım bir şeyim kalmadı