Anneler merhaba ,
17 haftalik ikizlere hamileyim en son 12 haftadayken gttim kontrole, doktorunuz ne sıklıkla çağırıyor benimkinden ben dürtmesem ses yok, hersey iyi diyor diyor . 12. Haftada ense kalinligina duruşuna suyuna vs bakti 3 er dakika sürdü. Yanii ikizler daha dikkatli daha sık takipte olmasi lazim degil mi . bide özele gidiyorum kendi hastanelerinde detayli ultrason olmasina ragmen beni üniversite arastirma hastanesine yönlendirdi.Adana yaşıyorum bu arada.