Herkese merhaba henüz 1,5 aylık gebeyim buralarda yeniyim,sürekli bir araştırma icerisindeyim burası kalabalık ve tecrübe dolu diye sizlere yazmak istedim 🙏🏻 mide bulantısı ile basım dertte günde 4 u 5 i bulan hemde 😕 hayatimi ksiitlayip hiçbirşey yiyip içemeyecek derecede yoğun yaşıyorum sanirim ailemdende gelen birşey ırsı galiba,bu süreçte neler yapabilirim,neler iyi gelir,kesinlikle şunu yapmalısın çok faydasını görürsün dediginiz birşey varmıdır bu konuda bizimle bilgisini paylasabilcekler var mi? Allah hepimizin yardımcısı olsun güzel bir süreç yaşayıp güzel bir doğum gerçekleştirmek dileğiyle,sevgiler 🙏🏻🌼❤