Genelde ayağa kalkınca yada oturup egilince karın ve kasik acısı yapıyor bıçak gibi bi ağrı oluyor. Çok fazla yormayacaksin kendini bol bol dinlen canım bunun başka tedavisi yok. Zaten 24 haftaya çıkar yukarı diyor doktorlar ama eğer çıkmazsa erken doğum riski oluyormuş ve plasentanin durduğu konuma göre mecburi sezaryen oluyor yani bebeğe bi sıkıntı pek yok. Kafana takmamaya çalış kuzum stres yapma kendine