Merhaba arkadaşlar,
2 gün üst üste istifra etmemle test yaptım pozitif çıktı ertesi gün sağlık ocağına kan verdim 4+2 deyim ama 2 gündür karnıma gaz sıkısması gibi inanılmaz kramplar giriyor normal mi? Pandemi yüzünden 6 hafta olsun öyle doktora gidiyim diyorum kese gozukmesi için.