Celestina Merhaba, all road modelini kullananlardan yorum alabilir miyim acaba? Arabanin hafifligi, tasimasi, kalitesi nasildir? Kullanip memnun olan var mi? Artik bir karar vermek istiyorum ve bu modelde karar kilmis gibiyim… Cok tesekkur ederim
DenizOkyanus Celestina arkadaşım almıştı çok memnundu, ben baby care astra aldım hem travel hem baston oluyor diye oda güzel.
Minnaksever Celestina biz aldık daha kullanmadık ama 2 arkadaşım kullanıyor çok memnunlar kullanımı rahat ve bence hafif bi araba çok da kaliteli duruyor ☺️
Tugceonal Celestina ben kullanmadım ama magazadan bakmıştım . Çok kaba , ağırdı maalesef arabanın bagajına da sığmıyor tekerlekleri çıkarmak zorunda kalınıyor😔 internette gördüğüm gibi değildi hiç .. ama görünüş ve fiyat olarak güzel
DenizOkyanus Celestina daha hafifti, travel kullananlar bebek büyüdükçe ağırlığından şikayetçiler mecburen bastona geçiyorlarmış. Baby care astra mantıklı geldi mağazasında görünce