2subat Kızlar balıkesirde yaşıyorum malum covid-19 dan dolayı hastanelere pek gidemiyoruz ama gitmem lazım siz hangisine gidiyorsunuz
Meriwa 2subat ben 15 günde bir gidiyorum canm gidebilirsin sorun yok zaten az insan var önlem de alınıyor sende önlemini al sorun olmaz
Meriwa 2subat balıkesirde değilim canm ankaradayım şehir hastanesi ama korona teşhisi burdada var dikkat ederek gidiyorum
Meriwa 2subat gidiliyo canm randevu sistemi çalışmıyo sadece direk gidip muayene oluyosun yanında biri giremiyo binaya