Mervebilgin canım bıldırcın yumurtasını bilmiyorum ama bende bir ara tiksinmiştim hiçbir şekilde yiyemiyordum bir haftadır falan yiyorum. O da eşim sağolsun omlet yapıyor anca o şekilde kokusunu bastırıyor. İçine süt, kaşar falanda girdiği için fazla kokusu olmuyor. Bir de ben yanında beyaz peynir ve çok açık çayla tüketiyorum beyaz peynirde bastırıyor. Yanına domates salatalık falan şu an için asla yiyemiyorum 🙄