Evet kızlar 2 yıl anne olmak için cabaladım ugrastım asla neden benım olmuyor demedım sabır dedım allahımın vardır bır vakti zamanı dedım ve adet sokturucu( tarlusal) kullandıktan sonra hamıle oldugumu öğrendim sonrası mıde bulantıları ile gecti 4 aydan 8 aya kadar ara sıra mıde yanmaları ile devam etttim bende panık atak vardı ve adet sancısında bile bayılıyordum serumlarla oluyordu o sebeple sezeryan için 4 mayısa gün aldık ama görün bakın kı 4 mayıs sabahı sancısız agrısız sezeryan olucam dıye sevınen ben 2 cm acıklık ve dehset bir sancı ile hastaneye gittik allahımın hikmeti işte illa o sancıyı görcem sonra yatısım yapıldı sontam takıldı ve cokta oyle bır acı degıldı yanı ben dayabildiğime göre 😊 sonra ameliyathaneye alındım tabiki sancı ile bagıra bagıra bayıltın artık dıye anestezi uzmanı geldı kendımı yorgun halsız hisediyor gibi one dogru serbest bırakmamı soyledi belimden igne yaptı buda cok acımadı yanı damar yolu daha cok acıyor 😊 sonra kızlar soyle bir sey oldu kı ben uyusmadım hala hıs edıyordum ve doktorum benım hıssettıgıme inanmadı en son cıglık attıgımı hatırlıyorum sonra genel anestezi almısım gözlerimi odada actım su an iyiyim ilk kalkısım evet cok az zor oldu ama agrı kesıcı yapıyorlar ve sonra kalktım kalktım ve ben yapabılırım ben güçlüyüm yaparsın dıye kendımı gaza getirdim ve dun sezeryan oldum bugun koşabilirim 😊😊 gayet iyiyim hersey yolunda oglusum yanımda oda gayet iyi çok şükür 3090 gr 50 cm dogdu 39+2 de yanımda misler gibi uyuyor yavrum ❤️ valla cok tavsıyem yok aslında bende soktayım hala ama sadece esime hastane yatagının ustune sermek için böyle nişamba gibi alt acma aldırmışlar devlettw yaptım bu arada sakın korkmayın o anı duşünün o koku herseye degıyor o dudaklar o fındık burun benden bu kadar sorularınız olursa beklerım allaha emanet olun kendınıze ıyı olun tum hamıslere hayırlı dogumlar anne olmak isteyenlere de rabbım tez zamanda kucaklarını doldursun umıdımızı yıtırmeyelım ınat edelim allaha dua edelım sizi seviyorum hoscakalın ❤️❤️🌹