Kubrayylaucr Merhaba bayanlar. :) ben 32. Haftalık gebeyim ve son iki üç gündür diz kapaklarimda ağrı ve rahmimde sanki yumurtalıklarmda ağrı oluyor. Arada sanki rahmime iğne batıyor gibi. Bunlar normal midir. ? Daha çok hareket edince oluyor oturup kalkarken.
Sse Bebek son haftalarda hızla büyüyor canım bağlar geriliyor ağrı yapıyor kasıkta felan yine doktoruna danış ama oturup kalkınca diyosun o bebek irileştiği için oluyor diye biliyorum