ben 34.5 haftalığım gebeyim dün sancım vardı adet sancısı gbı bıde hafıf bel agrısı normal şekilde intiabım vardı hafıf sarıydı bu sefer ibraz daha koyusu gelmış sizce nişan mı bu ilk gebeliğim bilgi sahibi degılım bu konuda sancı sıklıkla dgl ayrıten o akıntı neydi blmym intiap enfeksıyonum dan dolayı diyorum 😏