Meltemguvenir cevriye35_ bende 36+3 üm ağrım oluyor ama ağlatacak çok fazla değil genelde sırt üstü yatarken kendimi bulduğumda ağrıyo belim benimde
Sun cevriye35_ benimde o haftalarda başlamıştı hatta dha erken halen ağrıyo ağrıdan uyuyamıyor38 olduk işkence gbi
Niloylay cevriye35_ bende bel agrısından uyuyamıyorum birde ara ara sıcak basıyor üstümü başımı açıyorum sanırım böbreklerimi de üşüttüm iyice kötü ettim kendimi 🙄😔 Allah yardımcımız olsun ya 😔
Evita cevriye35_ yan yatın, sırt üstü düşmemek için arkanıza yastık koyun düşersenizde yumuşak bişeye düşsün bel oyuğunuz ki omuriliğe destek versin.
Meltemguvenir cevriye35_ tamda uykuya ihtiyacımız olduğu bu son zamanlarda uyuyamamak gerçekten sorun 🙄 ama ağlayıp strese sokmayın ne kendinizi ne miniğinizi😊
cevriye35_ Meltemguvenir 😊 Bazen dayanamiyoruz ama o da hissediyor üzüldüğümüzü doğru soyluyorsunuz nasil vuruyor anne ağlama der gibi
Niloylay cevriye35_ sıcak tutmamız lazım kendimizi ama bazen de ateş basıyor son haftalar zor oluyor gerçekten 😑
2kizanasi Korkutmak istemem ama 29 da başladı 37 olduk hala aynı ağrı, sıcak tutmaya çalışın başka bişey fayda etmiyor