Sonunda bende doğum hikayemi yazıyorum. 🥰🥰 Doktorum bebeğimin makat geliş olduğunu söylediğinde 32 haftalık hamileydim bir umut döner diye normal doğum yapacakmışım gibi doğuma hazırlandım. Pilatesler, yogalar, yürüyüşler, hurmalar 😂 Yok maalesef bebeğim dönmedi ve doktorum sezeryan için randevu verdi. Dün 04.05.2020’de bebeğimi sezeryan ile doğurdum tabi ayaklarıyla geldiği için normal sezeryana göre daha fazla kestiler bebeğin çıkması zor oluyormuş. Neyse gelelim doğum hikayeme: Hazırlıklarım bitti ve doğumhaneye götürüldüm. Belimden spinal iğne oldum önce (biraz acıtıyor). Sonra ayaklarıma sıcaklık gelmeye başladı zaten 5 dk olmadan uyuşmuştum. Çok kolay bir doğum geçirdim. İnsanların kötü kötü anlatmaları ve yargıları.. Bence çok saçmaymış. Bir kere hiç bir şey hissetmiyorsunuz. Sadece biraz karnımda baskı hissettim. Başımdaki hemşire beni konuşturuyor durumumu kontrol ediyordu bana olanları anlatıyordu. Sadece temizliyorlar şuan bir sıvı sürülüyor falan diye anlatıyordu ki bir baktım bebeğim yanımda 💕 Zaten sonrası umrumda olmadı. Ama çocuk çıktıktan sonra iç organlarıma bir şey olmaya başladı o arada mideme birşeyler oluyor onu da mı aldınız dedim ve bütün doktorları güldürdüm 😂 Başımdaki hemşire de zaten hep maşallah çok iyisin diyip durdu. Gülerek girdiğim doğumdan gülerek çıktım. Sonra zaten 5 saat falan uyuşuk kaldım uyuşukluğum geçtikten sonra ağrı kesici iğne vurdular ve yürütmeye kaldırdılar ne baş ağrısı ne baş dönmesi yaşamadım. İnsanların anlattığı gibi olmadı öyle fazla acıda çekmedim. Gazımı da akşam 6 gibi falan çıkardım. Yaptıklarımı söyleyeyim 2 bardak sade nescafe, karışık meyve suyu 3-4 bardak, tavuk suyu çorba, bol bol su, vişne suyu bunları içtim akşama kadar. Sütümde hemen geldi bebeğimde güzel emiyor çok şükür ☺️ Emzirme içinde önerilerim; doğuma 2 hafta önce silverette gümüş göğüs kapakları kullanmaya başladım (göğsüm yara olmadı ve hiç acımadı emzirirken) doğuma 3 gün kala Hipp’in emziren anneler özel çayını içmeye başladım rezeneli karışık bir çay. Ve göğüslerime (ucuna değil genel olarak) kremle masaj yaptım. Sorularınız olursa yine sorabilirsiniz. Şimdi oğluma kavuştum ve bugün taburcu oluyoruz 🙏🏻 Şükürler olsun 🥰