BebisM kuzum şokta mor olanından al benim kurtarıcım oldu. Mor bayan yazıyor çok çok iyiydi yazın Doğum yaptım bir de normal almıştım hasta bezı onu da şoktan aldım öylece duruyor ama o mor bayanlar için olan rahatlatıcı lohusayken de çok kullandım 🙏🏻