ygmurnurd Arkadaşlar selam 4 haftalık hamileyim daha çok yeniyim daha şimdi kavanoz vardı elimde dolaba koyayım dedim elimden kaydı kirilcak diye birden panik yaptım korktum kısaca böyle bi durumda bebege bisey olmaz dimi :KK43:
AysennHED ygmurnurd bişey olmaz korkma Allah’ın izniyle kötü dusunme Rabbim korusun 🤲 fazla panik yapmamaya çalış sana da zararlı canım
ygmurnurd Mom9272 canim ilk dusugumde çok üzülmüştüm ama o yatarak olmuştu yani dinlendigim halde artık ince eleyip sık dokuyorum yapmamam lazım onuda biliyorum
Mom9272 ygmurnurd ağır işler yapma sadece canım yükseğe uzanma bunlara dikkat etmen önemli ilk haftalarında aklına kötü şeyler getirme Allah korusun🌸