Selam kızlar baya zor günler ardından şimdi allaha şükür herşey daha iyi gidiyor en son detaylıya gittiğimden beri doktor kontrolüne hiç gitmedim virüs korkusundan doktor herşeyi iyi demişti ama bu ay gitmeyi düşünüyorum artık hem özledim miniğimi görüyüm az geceleri uyumakta zorlanıyorum sizede oluyor mu oturarak uykuya dalar hale geldim gün içinde karnım öyle bir geriliyor ki çok yemek yemişte çatlıcak hissi gibi bir iş yapamaz hale geliyorum büyüyor diye olduğunu düşünüyorum başkada bir sıkıntımız yok şükür allahım hepimize sağlıklı hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻☺️