EsraKEsraK ay şuan 35+6 dayım yarın 36. Haftayı doldurucam ama okadar sancı kramp ve baskı yasiyorum ki inan ayağa kalkmaya korkar oldum iftara yemek bile oturarak yapıyorum mutfagimi hiç elleyemiyorum yataktan kalkıyorum öylece kalıyor evimi temizlemeye hasret kaldım Perşembe kontrolünde eğer bebeğimin gelişimi iyiyse doğumu başlamasını istiyecem