Zeh1 Ayse_58 ya hayırlsyla inşallah canım daha önceden yaşamış biri oşaraktan ne önerirsin bende sezeryan olucam çünkü
Ayse_58 Zeh1 canım ilki genel anestezi olmuştu benim şimdi belden uyuşturmalı olucak ama sezeryanı en kolay atlatmanın yolu kesinlikle yürümek yürüdükçe iyi oluyosun ağrım var diyip yatarsan zaman alır iyileşmek
Ayca517 fatos0202 benmde son 9 yarn kntrol varr nisan flan da gelmedi henuz kanalda dgldi gecen hafta bakalm inmis mi😀
Songsong 11 mayıs bnm de bugünn kobtrokeee giderken gün bile almış olduk ben şoook,kovıd testımızı bıle olduk😂😂,annemın yası nedenıyle olmaz dedı mecburen eşim gelecek
28elanur Zeh1 hazırlıklar tmm canım valla sabırsızlıkla bekliyoruz inşallah sağlıkla gelsin şafak 18 gün atarsa😂😂
Nehir66 Zeh1 son 9 bizim 😁 normal değil sezeryan olacam iri bebek olduğu için o yüzden bu hafta içi olabilir doğumum 🥰😁