Ayyy insallah dönerler.Benim de 33+2 de makat geliş dedi doktor ama hiç olumsuz konuşmadı.Bugun komşumla konuşuyorduk sordu pozisyonunu makat geliş dedim o zaman sezeryan olur dedi bide biliyor ne kadar çok normal istediğini. 2 dk içinde moralimi bozdu çok bilmiş. Benim bildiğim doğuma kadar döndüğü biz rahat olalım yeter ki